MŰKÖDÉSI ÉS VÁSÁRLÁSI SZABÁLYZAT

A rendeléssel minden Vásárló kijelenti, hogy elfogadja a működési és vásárlási szabályzatot, az ÁSZF-et és az adatvédelmi szabályzatot, valamint tisztában van a vásárlás menetével. 

A leadott megrendeléseket abban az esetben tudjuk regisztrálni, ha a szükséges adatok megadásra kerültek. Az adatok kitöltésének elmulasztásából, vagy a pontatlanul, helytelenül megadott adatokból eredő károkért, illetve a folyamat során felmerülő technikai problémákért a www.sziklakorhaz.hu üzemeltetője felelősséget nem vállal. Az adatbeviteli hibákat a jobb felső sarokban található Fiókom ikonra kattintva, a “Regisztrációs adatok” alatt javíthatja.

 webáruházban szereplő összes  szolgáltatásnál és terméknél feltüntetett ár bruttó ár, az ÁFÁ-t tartalmazza.

Webáruházunkban kizárólag online bankkártyás fizetési mód érhető el a megrendelések kiegyenlítéséhez. Átutalásos, utánvétes és készpénzes fizetésre online vásárlás esetén nincs lehetőség.

A megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk legfeljebb 1 munkanapon belül. Ha a visszaigazolást nem kapta meg, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a shop@sziklakorhaz.hu e-mail címen, mert előfordulhat, hogy nem sikerült leadnia a rendelést. Az oldalon feltüntetett AKCIÓS árak a megjelenésüktől visszavonásig érvényesek. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

A VÁSÁRLÁS MENETE

I. A BÖNGÉSZÉS

1. A böngészés menete: A vásárláshoz az első teendő a megvásárolni kívánt Jegy és/vagy Termék kiválasztása a SHOP menüpontban, ahol a felső menüsor használatával a kínálat tovább szűkíthető. A termékek adatlapja tartalmazza a leírásukat. A termékek felett további rendezési lehetőségek közül is tud választani.

2. Regisztráció a webáruházba: A böngészéshez nem szükséges regisztráció. Amennyiben azonban regisztrál webáruházunkba, a vásárlás során nem kell már újra megadnia a számlázási és szállítási információkat (amennyiben releváns). A regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeljük, az Adatvédelmi Szabályzatunknak megfelelően.

A regisztrációhoz a weboldal jobb felső sarkában lévő személy ikonra kell kattintani, majd a regisztrációt választani. A megjelenő oldalon tudja megadni a vásárláshoz szükséges személyes adatait, valamint itt kell elfogadni a működési és szállítási szabályzatot és az ÁSZF-et. A regisztráció befejezését követően automatikus e-mail-ben megküldjük a regisztrációs adatokat. Adatait bármikor módosíthatja vagy törölheti a “Fiókom” menüpontban

3. Bejelentkezés a weboldalra: Amennyiben már regisztrált oldalunkra, a weboldal jobb felső sarkában lévő személy ikonra kattintva be tud jelentkezni fiókjába a felhasználónév és jelszó megadásával. Fiókjában megtekintheti megrendeléseit, módosíthatja és törölheti regisztrációs adatait.

II. A VÁSÁRLÁS

A vásárlás történhet úgy, hogy először regisztrál, majd bejelentkezik a webshopba, de regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást. Ez utóbbi esetben a megrendelés során megadott információkkal rögzítjük a regisztrációt és e-mail-ben megküldjük a regisztrációs adatokat. A megadott adatokkal belépve a rendszerünkbe nyomon követheti megrendelése állapotát.

1. A kosár: Ha kiválasztotta a megfelelő időpontra és programra szóló Jegyet és/vagy a megvásárolni kívánt Terméket, akkor azt a Kosárba kell helyezni.

A termék / szolgáltatás adatlapján állítsa be a kívánt mennyiséget (alapesetben a mennyiség 1, ezt egyszerűen átírva tudja változtatni), majd nyomja meg a KOSÁRBA gombot. A többféle méretben és/vagy színben elérhető termékeknél először ki kell választani az opciók közül a kívánt típust, majd ezután tudja kosárba helyezni a terméket. A termékeket egyszerűen a terméklistából is a kosárba tudja helyezni. A kosárba helyezésről rendszerünk üzenetet küld Önnek, majd a KOSÁR gombra vagy ikonra kattintva megtekintheti a kosara tartalmát. A megvásárolni kívánt mennyiség a kosárban a későbbiek során módosítható, vagy a termék törölhető a kosárból.

2. Ha elő akarja hívni a kosara tartalmát, kattintson a weboldal jobb felső sarkában található kosár ikonra. A kosár ellenőrzése során is bármikor dönthet úgy, hogy folytatni szeretné a vásárlást, ilyenkor kattintson az oldal alján található TOVÁBB VÁSÁROLOK gombra.

Ha szeretné eltávolítani a terméket a kosarából, akkor a terméksor elején található  piros “X”-re kattintson.

A mennyiséget egyszerűen módosíthatja azáltal, hogy átírja a darabszámot, majd megnyomja a KOSÁR FRISSÍTÉSE gombot.

3. Szállítási mód választása: Ha befejezte a válogatást, akkor a következő feladat, hogy kiválassza az Önnek megfelelő szállítási módot.

Ha csak Jegyet vásárolt, akkor erre a lépésre nem kerül sor, mert a Jegyvásárlást igazoló visszaigazolást e-mail-ben küldjük meg Önnek. Ha Terméket (is) vásárolt, akkor választhat személyes átvételt a Sziklakórház Múzeumban (tehát például a látogatás alkalmával személyesen veszi át a megrendelt ajándéktárgyakat) vagy futárszolgálattal történő házhoz szállítást. Ez utóbbi esetben csomagját az EXPRESS ONE vagy az MPL futárszolgálat fogja eljuttatni Önnek a megadott címre. Kérjük, olyan címet adjon meg, ahol munkanapokon 8 – 17 óra között át is tudja venni a megrendelt termékeket. Házhoz szállítás választása esetén a szállítási díj költségét rendszerünk hozzáadja kosarának tartalmához.

4. Fizetési mód: Webáruházunkban kizárólag online bankkártyás fizetéssel történő vásárlásra van lehetőség. Ez azt jelenti, hogy vásárlás esetén a megrendelni kívánt Jegyek és/vagy Termékek árát azonnal, bankkártyával kell kifizetni. Ki nem fizetett megrendeléseket rendszerünk nem kezeli aktív foglalásként / megrendelésként.

A Szolgáltató bankkártyás fizetést bonyolító szerződött partnere a Barion és a Simplepay.

Foglalásra, illetve bármely egyéb, fizetés nélküli tranzakció lebonyolítására 10 fő alatti csoportoknak nincs lehetőség.

Szolgáltató kizárja a Jegyek cseréjét, pótlását, visszaváltását, vásárlási értékük egyéb módon való térítését. A 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján Vevőt a Jegy vételárának megfizetését követően a jegyértékesítési szolgáltatás igénybevételétől való elállási jog nem illeti meg.

5. Megrendeléshez szükséges adatok: A következő oldalon megjelenik a szállítási költséggel növelt végösszeg. Itt kell megadnia a rendelés leadásához szükséges adatait vagy bejelentkezni fiókjába (amennyiben már be van jelentkezve, rendszerünk automatikusan kitölti az adatokat). A csillaggal megjelölt mezők kitöltése kötelező.

Amennyiben vállalkozás részére kér ÁFA-s számlát, kérjük, töltse ki a “Cégadatok” mezőket is. Ha a számlázási adatok eltérnek a szállítási címtől, kattintson a “Számlázási adatok” előtt található mezőbe, és adja meg a számlázási adatait. Ha szeretne valamilyen megjegyzést küldeni nekünk, azt a TOVÁBBI INFORMÁCIÓK mezőben teheti meg. Amennyiben rendelkezik általunk kibocsátott kuponnal, a kosár felett tudja annak kódját megadni.

Ha minden adatot kitöltött, kérjük, olvassa el, majd fogadja el Általános Szerződési Feltételeinket és kattintson a lap alján a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombra. Ha valamit nem töltött ki megfelelően, akkor a hiba javításáig nem tud tovább lépni. A következő oldal a fizetés oldal, ahol a megrendelés értékét bankkártyával tudja kiegyenlíteni.

Sikeres tranzakció esetén rendszerünk a weboldal felületén, valamint e-mail-ben is visszajelzést küld Önnek. Figyelem! Amennyiben nem sikerült bankkártyával kiegyenlítenie a megrendelés összegét, megrendelése nem kerül véglegesítésre és biztonsági okokból nincs lehetőség az adott rendelés kifizetésének ismételt megkísérlésére. Sikertelen tranzakció esetén Önnek új rendelést kell leadnia webáruházunkban.

6. Megrendelés állapotának nyomon követése és a várható kiszállítás:Amennyiben Terméket (is) vásárolt, megrendelése állapotát nyomon követheti, ha bejelentkezik fiókjába webáruházunkban, de a legfontosabb információkat el is küldjük Önnek a megadott e-mail címre.

A szállítás időtartamával és módjával kapcsolatban a SZÁLLÍTÁS menüpont alatt talál bővebb felvilágosítást. A megrendeléseket folyamatosan dolgozzuk fel, de a webshop-on kívül több értékesítési csatornán keresztül is értékesítünk, így legjobb szándékunk ellenére is előfordulhat, hogy az adott termék elfogyott a raktárunkból és meg kell rendelnünk azt. Amennyiben a terméket ezen okoknál fogva nem a megrendeléskor elfogadott határidőn belül tudjuk szállítani (ez alap esetben 4-7 munkanap), azonnal értesítjük és igény esetén a megrendelést módosítjuk vagy töröljük, a már befizetett összeget pedig utalással visszatérítjük.

A www.sziklakorhaz.hu webáruház üzemeltetője nem vállal felelősséget a webáruházban feltüntetett Termékek rendelkezésre állása tekintetében.

Különböző elérhetőségi idejű termékek szállítása: Ha a kosarába különböző elérhetőségi idővel rendelkező termékek kerültek, akkor a teljes rendelést akkor tudjuk megküldeni, amikor minden termék megérkezett a raktárunkba. Amennyiben részteljesítést kér, a többlet szállítási költség Önt terheli.

 A kiszállított csomag ellenőrzése: Önnek, mint Vásárlónak kötelessége a kiszállítás időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni, és csak hiánytalan teljesítés esetén átvenni azt és aláírni az átvételi elismervényt. Ezt követően hiányosságra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A kiszállítás időpontja: A csomagokat házhoz szállítás esetén 8 – 18 óra között kézbesíti a futárszolgálat. Amennyiben a kiszállítás sikertelen, a szállítási módoknál megadottak szerint kísérli meg újra a futár a kézbesítést.

A SZERZŐDÉSKÖTÉS

Megrendelése leadása után azonnal kap egy automatikus visszaigazoló e-mail-t, amelyben a rendelés adatai szerepelnek.  Ha nem kapta meg, ellenőrizze a postafiókja SPAM mappáját is. Ha nem találja, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

A leadott és általunk e-mail-ben visszaigazolt megrendelés megkötött szerződésnek minősül a weboldal üzemeltetőjével, amely során elfogadta az Általános szerződési feltételeket (ÁSZF). Ez a szerződés magyar nyelven íródott. A megkötött szerződés nem kerül iktatásra, a szerződés elfogadása kattintással történik (a megrendelés véglegesítése előtt, az “Elfogadom a szerződési feltételeket.” jóváhagyásával).

EGYÉB INFORMÁCIÓK

Árváltoztatás: Az árváltoztatás jogát fenntartjuk, de ez a leadott megrendeléseket nem érintheti. A változtatás a webshop-ban történő megjelenéssel egy időben lép életbe.

A webshop üzemeltetője kizárólag hiánytalan csomagolású Termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni.

A felelősség korlátozása: A webshop-ban történő vásárlás feltételezi a vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

A webshop üzemeltetője semmilyen módon nem felelős az ÁSZF-ben felsorolt körülmények / károk esetén. A webshop üzemeltetője nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt vagy indirekt, ami a webshop-hoz való csatlakozás miatt következett be. A regisztráló / vásárló / böngésző felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. A webshop üzemeltetője nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Határidő változtatás: A határidők – főként a készlet elérhetőségi és szállítási határidők – változtatásának jogát fenntartjuk.

Módosítások: Bármilyen módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor megjelenik online a www.sziklakorhaz.hu oldalon. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.

SZAVATOSSÁG ÉS JÓTÁLLÁS

Szavatosság: A szavatosság feltételeit a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről és a 49/2003. GKM rendelet szabályozza. A törvény és a rendelet alapján a webshop üzemeltetője 2 év szavatossági időt biztosít a www.sziklakorhaz.hu webshop-ban megvásárolt Termékekre. A szavatossági kötelezettség abban az esetben érvényesíthető, amennyiben bizonyíthatóan a termék a vásárlás időpontjában nem felelt meg a jogszabályban vagy a szerződésben rögzített tulajdonságoknak. A hiba bizonyítása a webshop üzemeltetőjének feladata a vásárlást követő 6 hónapon belül, 6 hónap eltelte után a vásárló kötelezettsége a feltételezett hiba bizonyítása. Amennyiben a hiba már a vásárlás időpontjában bizonyíthatóan ismert volt (például a termék adatlapján megnevezésre került), a szavatosság nem érvényesíthető a webshop üzemeltetőjével szemben. A szavatossági igényt a megrendelés beazonosítása után (rendelési azonosító, számla szám) tudja érvényesíteni. Amennyiben a szavatosság kérése helytálló, kérheti a termék cseréjét vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje – mert pl. nincs belőle raktárkészlet, vagy már nem forgalmazzuk -, ez esetben a javítás lehetősége áll fenn. Amennyiben sem cserélni, sem javítani nem tudjuk a terméket, akkor annak vételárát visszafizetjük.

A webshop üzemeltetője a 151/2003. Kormányrendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10.000 Ft feletti értékű termékek) 1 év jótállást vállal. A jótállás a megrendelés beazonosítása után (pl. rendelési azonosító, számla szám) érvényesíthető. Amennyiben a jótállás kérése helytálló, kérheti a termék cseréjét vagy javítását. Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje – mert pl. nincs belőle raktárkészlet, vagy már nem forgalmazzuk -, ez esetben a javítás lehetősége áll fenn. Amennyiben sem cserélni, sem javítani nem tudjuk a terméket, akkor annak vételárát visszafizetjük.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti e-mail-ben vagy postai levélben.

  • E-mail: shop@sziklakorhaz.hu
  • Postacím: 1012 Budapest, Lovas út 4/C.